Tym razem opiszę coś mniej
teoretycznego z dziedziny druku, a mianowicie nowość na rynku
reklamowym, jaką są gadżety typu fotoksiążki, fotoalbumy czy
fotokalendarze. Jakiś czas temu miałem po raz pierwszy styczność
z takimi produktami w pracy. Z racji tego, że nie słyszałem o tym
wcześniej, mimo że z branżą reklamową mam do czynienia
codziennie, postanowiłem poświęcić temu tematowi wpis. Uważam
bowiem, że taka fotoksiążka czy fotoalbum może być świetnym
prezentem na różne okazje, zarówno dla kogoś z rodziny, jak i np.
jako upominek niezobowiązujący bądź podziękowanie. Na rynku
pojawia się coraz więcej firm oferujących tego typu usługi,
zwłaszcza sporo jest sklepów internetowych przyjmujących
zamówienia na akcesoria ze zdjęciami.
Krótko mówiąc polega to na tym, że
wybiera się rodzaj gadżetu, może to być np. kubek lub kalendarz,
ewentualnie dopasowuje się rozmiar i format, po czym przesyła się
te dane wraz z prywatnymi zdjęciami, które mają zostać
umieszczone na danym produkcie. Agencja, w której pracuję zamówiła
dla klienta takie gadżety i był on bardzo zadowolony. Na początku
mieliśmy wątpliwości czy będą one wysokiej jakości, ale jak
tylko przyszło zamówienie, okazało się, że nadruki są naprawdę
porządne.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz