sobota, 30 sierpnia 2014

Nowy rodzaj gadżetów

Tym razem opiszę coś mniej teoretycznego z dziedziny druku, a mianowicie nowość na rynku reklamowym, jaką są gadżety typu fotoksiążki, fotoalbumy czy fotokalendarze. Jakiś czas temu miałem po raz pierwszy styczność z takimi produktami w pracy. Z racji tego, że nie słyszałem o tym wcześniej, mimo że z branżą reklamową mam do czynienia codziennie, postanowiłem poświęcić temu tematowi wpis. Uważam bowiem, że taka fotoksiążka czy fotoalbum może być świetnym prezentem na różne okazje, zarówno dla kogoś z rodziny, jak i np. jako upominek niezobowiązujący bądź podziękowanie. Na rynku pojawia się coraz więcej firm oferujących tego typu usługi, zwłaszcza sporo jest sklepów internetowych przyjmujących zamówienia na akcesoria ze zdjęciami.

Krótko mówiąc polega to na tym, że wybiera się rodzaj gadżetu, może to być np. kubek lub kalendarz, ewentualnie dopasowuje się rozmiar i format, po czym przesyła się te dane wraz z prywatnymi zdjęciami, które mają zostać umieszczone na danym produkcie. Agencja, w której pracuję zamówiła dla klienta takie gadżety i był on bardzo zadowolony. Na początku mieliśmy wątpliwości czy będą one wysokiej jakości, ale jak tylko przyszło zamówienie, okazało się, że nadruki są naprawdę porządne.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz